Virtuálny bankár
Stačí, že sa vieš v správnej chvíli vynájsť. Ešte lepšie je, ak ti záleží na klientoch. Možností je veľa, výber je na tebe.
- Nitra
Aké výzvy ťa u nás čakajú?
• Poď pracovať k nám na Dialog, ktorý funguje ako kontaktné centrum pre klientov Tatra banky. Klientov, ktorí využívajú naše online služby je stále viac a tým pádom budeš dôležitá súčasť nášho tímu.
• Vďaka virtuálnemu spojeniu s klientom sme im neustále k dispozícii a tak vieme zabezpečiť kvalitné služby bez potreby návštevy pobočky.
• Pokiaľ sa staneš súčasťou nášho tímu, budeš denne pracovať s najmodernejšími technológiami a budeš mať príležitosť im ako prvý porozumieť.
• Po adaptačnej dobe, ktorá trvá zhruba 3 mesiace, budeš mať možnosť home office (primárne však cez víkendové a nočné zmeny).
• Nakoľko máme na Dialogu úžasnú atmosféru a kvalitné zaškolenie, naši kolegovia chodia radi do kancelárie. Nie je to predsa iba o práci, ale aj o spoznávaní nových ľudí.
• A čo bude tvojou úlohou?
• Telefonická komunikácia, poradenstvo a odborná podpora pre našich klientov. Klienti volajú ohľadom bankových produktov, riešia svoje financie alebo majú všeobecné otázky.
• Je pre nás kľúčový vzťahový manažment, aby boli naši klienti spokojní a aby sa k nám vracali.
• Nakoľko sme pro-klientsky orientovaní, snažíme sa klientovi poradiť najlepšie v jeho situácii a potrebe.
• Vďaka tebe klient pochopí procesu využívania inovácií v Tatra banke. Neboj sa, do všetkého ťa najprv zaučíme.
• Aktívne vyhľadávanie nových príležitostí na predaj.
Čo ti ponúkame?
• budeš mať príležitosť stať sa súčasťou stabilného prostredia a skvelého tímu, s možnosťou kvalitného odborného a osobnostného rozvoja.
• nakoľko sme jednou z najinovatívnejších bánk (nielen na Slovensku) a nápady si ceníme, budeš vedieť iniciovať zmeny a stáť tak pri zrode bankových inovácií.
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky (vedenie účtu a kreditná karta bez poplatku, bezúčelový úver, balík služieb Tatra Personal a iné)
• príspevok na DDS a možnosť investovania do prioritných akcií banky
• medzi benefity patrí aj 3 až 5 dní voľna navyše
• technické zabezpečenie
• staráme sa aj o naše fyzické a psychické zdravie a preto sú Dni Zdravia a bezplatná psychologická podpora 24/7 samozrejmosťou
• každoročné športové hry, kde sa buduje tímový duch
• na záver roka najlepší Vianočný večierok
• a mnoho ďalších benefitov si vieš pozrieť na našej stránke prirodzenenajlepsi.sk, v sekcii Benefity
Požadované vzdelanie
- úplné stredoškolské s maturitou
Vhodné pre absolventa
Áno
Miesto práce
- Nitra
Ponúkaný plat
• Nástupná mzda začína na úrovni 1150€ brutto pri plnom úväzku.
• Na základe toho, ako sa ti bude dariť plniť predajné plány, tak máme štandardne po adaptácii mesačné odmeny vo výške od 170€ do 430€ brutto.
• Nakoľko sme jediné kontaktné centrum, ktoré je otvorené 24/7, tak občasná práca cez víkend alebo nočné zmeny sú zohľadnené príplatkom od 100€ do 320€ brutto.
• Zároveň poznáš aj cieľové mzdy na ďalšie pozície a tak si budeš vedieť lepšie riadiť svoj kariérny rast.
Druh pracovného pomeru
• plný úväzok
Aký je ideálny kandidát?
• Taký, ktorý sa nebojí zdvihnúť telefón a komunikovať. :)
• Predošlá práca na call centre alebo skúsenosti s predajom sú preto výhodou, ale nie podmienkou.
• Hľadáme kolegu/kolegyňu s chuťou učiť sa a napredovať. Nečakáme, že budeš ovládať všetko, s čím si sa doteraz nestretol/nestretla.
• Napriek tomu, že budeš mať z našej strany podporu, tak sa cení samostatnosť, zodpovednosť a proaktivita.
• Časová flexibilita je v tomto prípade kľúčová, nakoľko sa pracuje na zmeny, čo ti radi priblížime na pohovore.
• Znalosť cudzieho jazyka (angličtina, nemčina alebo maďarčina) je výhodou, nakoľko sa v množstve klientov nájde aj zopár zahraničných.
• Samozrejmosťou je schopnosť práce v MS Office.
Máš záujem o túto pozíciu?
Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.
Uchádzať sa o pozíciuNenašiel si to, čo si hľadal?