Produktový metodik pre kartové oddelenie
Myslíš si, že vieš, ako vyzerá budúcnosť. Myslíš si, že vieš veci posúvať vpred. Najlepšie si to overíš tak, že nám o sebe dáš vedieť.
- Bratislava
Aké výzvy ťa u nás čakajú?
• Tvorba metodiky účtovania s ohľadom na interné predpisy, platnú legislatívu a predpisy kartových spoločností
• Spolupráca pri tvorbe, aktualizácii, popísaní a implementácii zmien v systéme účtovania kartových transakcií
• Zber a vybavenie žiadostí o vysporiadanie vzniknutých rozdielov pri spracovaní kartových transakcií
• Navrhovanie, popísanie a implementácia zmien v interných procesoch súvisiacich s vydávaním PK
• Rekonsiliácia kartových účtov, komunikácia s kartovými spoločnosťami a procesorom
• Mesačná inventarizácia vybraných prechodných účtov, kontrola účtovných kanálov
• Riadenie procesu zmeny nostro účtov v spolupráci so špecializovanými oddeleniami (Odd. Platobného styku, Odd. Treasury)
• Kontrola a spracovanie fakturovaných služieb od externých dodávateľov, komunikácia s odd. prevádzkovej učtárne
• Denný risk monitoring kartových transakcií, vyhodnocovanie riskových alertov a blokácie PK
• Návrh a aktualizácia riskových pravidiel, zefektívňovanie risk monitoringu PK
Čo ti ponúkame?
• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Možnosť rotácií v rámcí RB Group
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Príspevok na zdravotnú starostlivosť
• Príspevok na zdravotnú starostlivosť
Požadované vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
Vhodné pre absolventa
Áno
Miesto práce
- Bratislava
Ponúkaný plat
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1800 € brutto pri plnom úväzku.
Druh pracovného pomeru
• plný úväzok
Aký je ideálny kandidát?
• Anglický jazyk – aktívne
• MS office – aktívne
• Excel – pokročilý
• SQL výhodou
• Prax v oblasti účtovania transakcií alebo účtovníctva min.2 roky
• Zodpovednosť, precíznosť, zmysel pre detail, systematickosť
Máš záujem o túto pozíciu?
Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.
Uchádzať sa o pozíciuNenašiel si to, čo si hľadal?