Poď pracovať ako Remote firemný bankár do DIALOGU Prešov
Stačí, že sa vieš v správnej chvíli vynájsť. Ešte lepšie je, ak ti záleží na klientoch. Možností je veľa, výber je na tebe.
- Prešov
Aké výzvy ťa u nás čakajú?
• Vieš sa rozprávať s podnikateľom o jeho plánoch a úspechoch? Baví ťa komunikovať so živnostníkmi alebo majiteľmi malých a stredných firiem? Máš skúsenosti s predajom produktov a služieb? Chcel by si analyzovať ekonomiku firmy a viac sa vyznať vo firemných výkazoch?
• Poď pracovať do DIALOGu Prešov, do inovovaného call centra a staň sa nositeľom komfortu, rýchlosti a kvalitných služieb pre našich klientov. Uľahčíš im tak život a spolu s nami budeš aj ty meniť svet moderného bankovníctva.
• Čo bude náplňou tvojej práce?
• Remote firemný bankár sa stará o portfólio svojich klientov.
• Telefonické zabezpečenie kvalitného poradenstva a odbornej podpory pre firemných klientov.
• Budeš im radiť ako spravovať ich financie a ponúkať im služby po telefóne, ktoré najlepšie vystihnú ich podnikateľské potreby prostredníctvom špičkových produktov a služieb Tatra banky.
• S klientom budeš spoločne plánovať financovanie jeho plánov.
• Vo veľkej miere budeš pracovať s našimi inováciami a najmodernejšími digitálnymi produktami vhodnými pre firemných klientov.
Čo ti ponúkame?
• Čo ti ponúkame?
• Možnosť pravidelného homeofficu
• Flexibilný pracovný čas
• Voľno navyše 3 až 5 dní ročne
• Dni Zdravia, Dobrovoľníctvo a ESG aktivity Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj a možnosti vzdelávania
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky (hypotéka, bezúčelový úver, a iné) balík služieb Tatra Personal, kreditná karta bez poplatku
• Príspevok na DDS
• Možnosť investovania do prioritných akcií Tatra banky
• Motivačné ohodnotenie
• Bezplatná psychologická podpora 24/7
Požadované vzdelanie
- úplné stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské I. stupňa
Vhodné pre absolventa
Áno
Miesto práce
- Prešov
Ponúkaný plat
Nástupná mzda 1550 € brutto pri plnom úväzku. Štandardné odmeny po adaptácii priemerne vo výške od 1380 € do 3370 € kvartálne brutto. Odmeny sú vyplácané mesačne a sú súčasťou variabilnej zložky mzdy, ktorá je závislá od plnenia predajného plánu. Zároveň poznáš nástupné a cieľové mzdy na každej ďalšej retailovej pozícii a vieš si tak lepšie riadiť kariérny rast.
Druh pracovného pomeru
• plný úväzok
Aký je ideálny kandidát?
• Nehľadáme hotového človeka, radi si ho vychováme, ale predošlé skúsenosti s predajom produktov alebo služieb sú veľkou výhodou. Ideálny kandidát/kandidátka by mal mať dobré komunikačné schopnosti a chuť a drive učiť sa nové veci.
• Čo považujeme za plusy:
• príjemné vystupovanie
• komunikatívnosť
• bezchybný verbálny prejav
• samostatnosť, zodpovednosť
• znalosť cudzieho jazyka • anglický, nemecký, maďarský výhodou
• skúsenosť s prácou v call centre alebo s predajom produktov výhodou
• schopnosť práce s MS Office
Máš záujem o túto pozíciu?
Pošli nám svoje CV a začni v najlepšom.
Uchádzať sa o pozíciuNenašiel si to, čo si hľadal?